Jak stworzyć e-mail wprowadzający do usługi

Udostępnij:

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Estetyka
  3. Jak stworzyć e-mail ...

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, czy to kiedy nasi klienci wchodzą do naszej siedziby, czy też kiedy po raz pierwszy natrafiają na jeden z naszych wstępnych e-maili. Celem jest zawsze pozostawienie jak najlepszego wrażenia na naszych klientach, zapadnięcie w pamięć i zaproszenie ich do dowiedzenia się nieco więcej o firmie. Poniżej szczegółowo wyjaśniamy jedno z narzędzi, które możesz wykorzystać do budowania lojalności klientów i bycia dla nich zapamiętanym: e-mail wprowadzający do serwisu.

Czym jest e-mail wprowadzający do usługi?

E-mail wprowadzający do serwisu to idealne narzędzie do kontaktu z potencjalnymi klientami. Mailing powinien określać usługi oferowane przez Państwa firmę, mechanizmy kontaktu oraz powinien podkreślać wyróżniający Państwa charakter. Powinny one na tyle przykuwać uwagę, aby osoba, z którą się skontaktowano, była zainteresowana napisaniem do Twojej firmy po więcej informacji.

Obecnie przesyłki te wysyłane są drogą elektroniczną, choć dawniej bardzo powszechne było wysyłanie ich pocztą. Mimo że dostawa jest wirtualna, nadal istnieją pewne standardy formalności, których oczekuje się od przesyłek wprowadzających usługę.

Co powinien zawierać mój e-mail wprowadzający do serwisu?

  • Identyfikacja: Niezwykle ważne jest, abyś określił, kto wysyła pocztę, skąd jest ona wysyłana i jak może się z Tobą skontaktować. Prawidłowo zidentyfikowany list ma większe szanse niż mailing bez tych podstawowych danych.

  • Odbiorca: Najlepiej, gdy wysyłając tego typu list, wiesz, kim jest osoba, z którą chcesz porozmawiać. Niezależnie od tego, czy jest to dział marketingu, zasobów ludzkich czy finansów. W ten sposób można spersonalizować list i zwiększyć jego skuteczność. Jeśli nie masz nazwiska osoby, do której jest adresowany, możesz po prostu zidentyfikować ją po nazwie stanowiska. W ten sposób unikniesz sytuacji, w której Twój mailing trafi do innych działów, które nie są zainteresowane Twoimi usługami.

  • Wartościowe informacje: treść listu powinna być na tyle istotna, aby chcieli się z Tobą ponownie skontaktować. Pamiętaj, że masz mało miejsca, więc bądź zwięzły w tym, co chcesz przekazać. Skup się na swojej usłudze, doświadczeniu, które posiadają i ich unikalnej wartości na rynku.

  • Uczyńgo atrakcyjnym: Bycie formalnym i uprzejmym nie jest równoznaczne z byciem nudnym. Spraw, aby Twój list był atrakcyjny i wyróżniał się z tłumu, używając zabawnych, ale odpowiednich do okazji wzorów. To idzie w parze z sektorem i usługą, do której zmierzasz, na przykład: firmy reklamowe lub komunikacyjne oczekują kreatywnych i przyciągających wzrok listów i propozycji, podczas gdy kancelaria prawna może wybrać bardziej stonowany projekt.

Rzeczy do rozważenia przed wysłaniem listu wprowadzającego do serwisu

Teraz, gdy już wiesz, jak sporządzić list serwisowy, jest kilka rzeczy do rozważenia na temat e-maila, z którego go wysyłasz:

  • Miej profesjonalne konto: wysyłasz ten list szukając klientów, możliwe, że ten e-mail będzie pierwszą interakcją potencjalnego konsumenta z Twoją firmą. Dlatego tak ważne jest posiadanie profesjonalnego adresu e-mail identyfikowanego z nazwą organizacji. W przeciwnym razie klient może pomyśleć, że jest to wiadomość promocyjna lub spam i nawet nie pofatyguje się, aby ją otworzyć.

  • Bądź krótki i zwięzły: Pamiętaj, że ludzie mają mało czasu na przeglądanie tego typu propozycji. Nie powtarzaj w swoim mailu informacji, które znajdują się w liście, ponieważ będą one zbędne. W treści maila przedstaw się szybko i odwołaj się do załączonego dokumentu, zapraszając klienta do jego otwarcia i kontaktu z Tobą, jeśli będzie miał jakieś pytania.

  • Określ temat maila i stwórz podpis elektroniczny: To dodaje profesjonalizmu i oszczędza czas Twojego klienta. Jeśli określisz temat jako nazwę firmy, po której następuje list motywacyjny, osoba, która go otrzyma, od razu będzie wiedziała, czego dotyczy załączony dokument. Z drugiej strony, podpis elektroniczny dodaje powagi komunikacji i powtarza czytelnikowi, jakie są mechanizmy, za pomocą których może się z Tobą skontaktować.

Przykładowy list wprowadzający usługi

Identyfikacja firmy: nazwa, numer telefonu i adres e-mail.

Powitanie i identyfikacja osoby, do której jest adresowane: Nazwisko lub stanowisko osoby, do której jest adresowane

Podsumowanie firmy:

  • Lata pracy

  • Poprzedni klienci

  • Usługi, które możesz zaoferować temu konkretnemu klientowi

  • Unikalna wartość rynkowa

Krótkie pożegnanie z zaproszeniem do kontaktu w razie pytań

  • Podpis nadawcy

Dobrze opracowany email wprowadzający może zrobić różnicę między potencjalnym klientem a lojalnym klientem. Pamiętaj o przedstawionych tu elementach, nadaj mu swój osobisty charakter i będziesz gotowy do wysłania maila do wszystkich osób, które są zainteresowane Twoją działalnością. Pamiętaj, że małe rzeczy robią różnicę, czy to osobisty akcent w liście motywacyjnym, czy może adresowanie listu osobiście do kogoś może zmienić czyjeś zdanie.

Artykuły powiązane

  1. Wszystko co musisz wiedzieć o instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu kosmetycznego.
  2. Stwórz reklamę, która przyciągnie do Twojego salonu mnóstwo klientów.
  3. Twórz atrakcyjne broszury i zobacz przykłady najlepszych z nich.

0 Komentarze